Święta za nami to teraz odliczamy do końca roku. Tym czasem w dzisiejszym Codzienniku informacje o (BYĆ MOŻE) fabularnym DLC do GTAV i interesująca rozmowa z szefem DeNA. Zapraszam!
DATY PREMIER
- Jak możemy zauważyć w Xboksowym sklepiku Devil May Cry Holiday Bundle (czyli jak wynika z opisu składanka zawierająca remaster pierwszej części DMC i special edition czwartej) będzie dostępna 29 grudnia czyli już jutro.
PLOTY
- Bardzo możliwe, że w końcu doczekamy się fabularnego DLC do Grand Theft Auto V. Jak zauważyła GTA5Cheats z dłubania w kodzie gry po ostatnich update’ach wyciągnięto informacje o treści “Fabularne DLC nie może zostać wczytane, potwierdź aktywację i uruchom GTAV jeszcze raz”. Jeśli to prawda to byłaby to jedna z najlepszych wiadomości ostatnich dni.
GOOD NEWS EVERYONE
- Subnautica, czyli niesamowicie wyglądający survival związany z podmorską głębią zostanie wydany również na Xboksa One.
Un-boxing Xbox One dev kit for @Subnautica. I've dreamed of having console dev hardware for years! pic.twitter.com/0ULvApkJS0
— Charlie Cleveland (@Flayra) December 21, 2015
- Z twittera dowiedzieliśmy się, że Chris Wynn, development director nowej części Mass Effecta odszedł z Bioware. Szczegóły nie są znane.
It is with a heavy heart today to say that I am moving on from BioWare and Mass Effect: Andromeda, and returning to the USA.
— Chris Wynn (@The1Wynn) December 22, 2015
- Plotki dotyczące szybkiej premiery Rise of the Tomb Raider na PC zdają się mieć potwierdzenie. Pojawiła się oficjalna Steamowa strona gry, na której data premiery wskazuje na styczeń 2016.
- W czasie trwającego weekendu doszło do mocnego zaburzenia działania Steama – logując się do sklepu czy profilu mogliśmy przeglądać dane innych (losowo wybranych) użytkowników Steama. Zgodnie z oficjalnym komunikatem Steam nie został zhakowany, dane związane z kartami nie były widoczne, a za całe zamieszanie odpowiada błąd w systemie.
NIE PRZEGAP
- Wszyscy fani Nintendo powinni sprawdzić rozmowę z Isao Moriyasu, prezydentem DeNA, czyli firmy odpowiadającej za “smartfonowe” zabawy z grami od wielkiej N.
- Lightning z Final Fantasy XIII pojawia się jako “twarz” reklamująca ubrania marki Louis Vuitton. Ekhm.