Codziennik Rozgrywki – 18.04.2016

Nowy tydzień – nowy codziennik. Mimo, że pewnie nie ma na co, ale 8-Bit Armies wzbudziło moje zaskakująco duże zainteresowanie. Pograłbym w jakiś lekki i szybki RTS.

Jeśli doceniacie moją pracę to dajcie temu wyraz na Patronite.pl. Dzięki temu np. zostaniecie Mecenasem tak jak Ełcki Dom Kurtuły, Krzysiek „Hader” Tałajczyk, Ruben_z, Blaze P czy Chwesiu!

PRZYCZEPY
  • Tuż przed premierą nowego filmu o Ghostbusters na PC, PlayStation 4 i Xboksie One pojawi się również gra. Dokładnie  pojawi się ona 12 lipca, a teraz możemy obejrzeć jej pierwszy zwiastun.

  • Pojawiły się cztery zwiastuny Masquerade: The Baubles of Doom. Gra wyróżnia się charakterystyczną komiksową oprawą i szczyptą humoru. Tytuł ma pojawić się już 20 kwietnia na PC, Xboksie 360 i One, PlayStation 4 i 3.

  • Premiera za nami, więc jeśli jeszcze nie przekonaliście się do zakupu Rachet & Clank, to może nowy zwiastun Was do tego nakłoni.

  • Ze zwiastuna dowiedzieliśmy się, że Blues & Bullets, o którym Prez opowiada w najnowszym odcinku podcastu, pojawi się również na PlayStation 4 i stanie się to 19 kwietnia. Mogliby skończyć sezon wcześniej, bo w tym tempie piąty epizod pojawi się w 2017 roku.

  • Point Blank Games zaprezentowało kolejny zwiastun Shock Tactics, mocno inspirowanego grami X-COM (ale bez kosmitów) oraz Jagged Aliance (tylko, że w przyszłości).

DATY PREMIER
  • Tęsknicie za RTSami w stylu Command and Conquer? Być może debiutujący na Steamie 22 kwietnia 8-Bit Armies Wam się spodoba.

  • Shantae and the Pirate’s Curse pojawi się na PlayStation 4 w tym tygodniu.
BIZNES
  • Stardew Valley przebiło milion sprzedanych egzemplarzy.
GOOD NEWS EVERYONE
  • Jeśli gracie w Project CARS to może zainteresować Was, że Mercedes-AMG GT3 jest dostępny jako darmowy dodatek do gry.
NIE PRZEGAP
  • Jutro (19 kwietnia) między godziną 6:30, a 8:30, odbędzie się konserwacja PSN, więc jeśli nie zalogujecie się wcześniej, to nie pogracie po sieci.
  • Jeśli interesujecie się branżą grową to warto przeczytać notkę na Medium, której autorem jest Michael Martinez, CEO Juicebox Games. Z “okazji” zamknięcia firmy opisał swoje doświadczenia, które są dosyć interesujące. W końcu wydawałoby się, że firma której dwie gry doprowadziły do wydania przez ludzi 8 milionów dolarów nie będzie miała problemu z utrzymaniem się na rynku, prawda?
  • Jeśli macie 5 minut to poświęćcie je na obejrzenie pobicia rekordu świata w speedrunie Super Mario Bros. Zwróćcie szczególną uwagę na tętno grającego i emocje na jego twarzy pod koniec gry. Poprzedni rekord został pobity o 433 milisekundy.