Rozgrywka #168 – Karakan z Madafaki

A co by było gdyby żaden opis się nie pojawił pod odcinkiem? Gdybyśmy nie sugerowali, o czym jest mowa, ani nie wspomnieli, że będzie jakiś dodatkowy gość? Czy wtedy też byłoby tak samo dobrze? Oczywiście, że tak – bo nie odpalacie podcastu, żeby czytać. Więc o czym dziś posłuchacie? O rzeczach i sprawach. Wiadomo.

Ale, na wszelki wypadek, jeśli nadal czytacie, to… Mamy naprawdę dobry odcinek. Taki różnorodny (chociaż tak naprawdę to nie, bo nadal jest o grach). Rozmawiamy o nadchodzących konsolach z Japonii (chyba), o prawach autorskich, o których nie mamy pojęcia, a także o dość starej serii gier, która do dziś pobudza wyobraźnię wszystkich – pod warunkiem, że lubicie zmiany w kultowych pozycjach. Potem jest znowu o Piotrze Pająku i Larze, a także o wyścigach, Grecji oraz… o Larze. Jest dobrze. Daliśmy radę.

GRY:

SPOILERCAST:

  • Shadow of the Tomb Raider   (04:20:41)

POBIERZ

Profil facebookowy: Bądź na bieżąco!

Grupa facebookowa: Komentuj, hejtuj, śmiej się z nami

Chcecie napisać nam maila? To piszcie tu rozgrywkatv@gmail.com!

iTunes: Masz „ejpla”? Znajdziesz nas tutaj

Muzyka w tle na podstawie Creative Commons License pochodzi https://www.bensound.com/. Albo z omawianych gier.

Gry do recenzji otrzymaliśmy od Ubisoft Polska, Artifex Mundi, PR Outreach.

  • Marcin Szymański

    Alexios i Kassandra to nie tylko skórka. Przecież jest sporo questów, które nie tylko toczą się inaczej, ale też mają inne zakończenie w zależności od tego którą postacią gramy.

    • cooldan

      Serio? Bo ja patrzyłem sobie na kilka przykładowych, które sam miałem i wszystko było identyko.

      • Marcin Szymański

        Już na samym początku jest poboczny quest z jaskinią, w której są posągi bogów. Aleksios może zrobić tam coś, czego Kasandra nie może. Faktycznie trochę przesadziłem z tym “sporo”, ale AFAIK są różnice.

        • kolek368

          Na pewno dodali tylko jeden taki quest na początku, żeby ludzie myśleli, że jest tego więcej. To Ubisoft – skasowali polski sezon w R6Siege.

  • Sniku

    Tak słucham tego jak mówicie o tej forzie, że nowością jest to, że jest nastawiona na multik, że nie trzeba wygrywać wyścigów, że ludzie się pojawiają w niektórych miejscach, że jest bardzo dużo wyścigów pokazowych(i pada stwierdzenie, że aż 7), że nagradzają Cie za wszystko, że pobiera się tuningi, że grindzi się samochody, ulepsza się je i znowu się zbiera kasę na następne, że są wymagania konkretnych aut do wyzwań oraz że każdy może sobie dostosować grę do tego jak gra bo jest masa opcji. Słucham, słucham i cały czas mam wrażenie, że kompletnie zapomnieliście o istnieniu fh3. Przecież to wszystko już w poprzedniej części było. Tak z ręką na sercu ja potrafię wyróżnić tylko 3 różnice, między fh3 i fh4. Pory roku, mapa i dodanie koszulek i emotek. Cała reszta to bardzo subtelne zmiany, coś jak między Origins a Odyssey. Jednak nie ujmuję tej grze, same te zmiany są godne uwagi, ale osobiście już się przejadłem tą formą przy fh3 i ogranie dema fh4 tylko mnie utwierdziło w tym, że szybko do tej marki nie wrócę.

  • Silent Berserker

    Kod na podwójne doświadczenie do wykorzystania w grze multiplayer Call of Duty®: Black Ops 4.

    V8XH1
    DJRDF

    https://uploads.disquscdn.com/images/d988ae4a420aa5a59c558a5ee48857c50f22571d321cec319c02bc953938d354.png

  • Sylwek

    Mam dwie rozkminy dot. słuchania podcastów.
    1. Kompletnie tracę atencję podczas słuchania o grach, o których nigdzie wcześniej nie słyszałem (chyba, że recenzuje Prez, a inni skutecznie mu to utrudniają 😉 ). Dlatego słuchanie zaczynam od przejrzenia na youtube gier, których nie kojarzę. Nagle wszytko nabiera sensu 🙂 A już na pewno dużo lepiej się słucha o grach, w które samemu się grało.

    2. Pierwszy raz w przypadku najnowszej Forzy zdarzyło mi się słuchać o grze, jednocześnie w nią grając. Od razu mogłem sprawdzić rzeczy, o których gadacie i miałem większą niż zawsze chęć dołączenia do Waszej rozmowy 😉

    Macie podobne doświadczenia?