Rozgrywka #150 – Kłesty pełne ikspeków

Rozgrywka ma już ponad 7 lat i 150 oficjalnych odcinków, a do tego audycje specjalne, Grube Rozmowy i takie takie. Dlatego na jubileusz poświęcamy jakieś 10 minut. Nie chcemy zanudzać Was opowieściami o tych wszystkich imprezach z modelkami, ciężarówkach pełnych promek, ani podarunkach od ludzi, którym siedzimy w kieszeni – Prez skończył opis i zerknął przez okno. Do kolejnej kapliczki miał jakiś kilometr, więc postanowił pokonać ten odcinek na paralotni. Wszedł na parapet, otworzył okno i skoczył. Kiedy sunął leniwie niesiony wiatrem, zobaczył jak w oddali okręt piracki dobija do brzegu. Deusz zrzucał właśnie kotwicę, ale nie było to łatwe zadanie – drugą ręką mieszał przecież drinka. Cooldan, zwijając żagle, mruczał do siebie pod nosem. Nie wyglądał na do końca zdrowego na umyśle i z całą pewnością był nieźle wystraszony. Czyżby podczas żeglugi zobaczył białą boję Adka?

Kiedy nad nimi przelatywał, Prez wskazał im ruchem głowy kierunek, a oni pomachali do niego. Wylądował miękko obok kapliczki. Był czujny – w pobliżu mogły kręcić się eksplodujące brukselki. A może to były kalarepki? Słyszał też plotki o wielkich potworach przylatujących na kontynent z sąsiedniej wyspy. Podobno jedynym sposobem na ich pokonanie, było walenie bez sensu na oślep, a na to nie miał akurat ochoty. Kiedy wszedł do kapliczki, odetchnął z ulgą – Razer dotarł tu przed nim i rozstawiał właśnie sprzęt. “Gdzie rum?” – zapytał Razer, podnosząc opaskę nad oko. W ten sposób lepiej widział. Prez tylko skinął głową za siebie, w kierunku, z którego dochodziły szanty. Reszta drużyny powoli zmierzała w stronę kapliczki.

GRY:

  • Sea of Thieves (Closed Beta) (00:39:20)
  • Monster Hunter World (01:05:37)
  • The Red Strings Club (01:18:51)
  • Full Metal Furies (01:39:10)
  • Metal Gear Survive (Beta) (01:52:32)
  • Assassin’s Creed: Origins – The Hidden Ones (02:03:50)
  • Call of Duty: WWII – The Resistance: Pakiet DLC 1 (02:08:57)
  • Warhammer: Vermintide 2 Demo (02:27:00)

PATIENT GAMER:

  • What Remains of Edith Finch (02:36:18)
  • Hellblade: Senua’s Sacrifice (02:37:28)
  • The Legend of Zelda: Breath of the Wild – (02:49:20)

POBIERZ

Profil facebookowy: Bądź na bieżąco!

Grupa facebookowa: Komentuj, hejtuj, śmiej się z nami

Chcecie napisać nam maila? To piszcie tu rozgrywkatv@gmail.com!

iTunes: Masz „ejpla”? Znajdziesz nas tutaj

Gry do recenzji otrzymaliśmy od Microsoft Polska, Cenega Polska, Cosmocover, Cellar Door Games, Ubisoft Polska, Activision i FatShark.

  • big gay bag

    dlaczego ja to poznałem dopiero teraz? super podcast, choć jestem dopiero na 20 minucie 😀
    będę musiał nadrobić troche, bo uwielbiam słuchać podcastów robiąc rzeczy

    • Prez

      No siema. Lubimy jak ludzie nas słuchają robiąc rzeczy i sprawy. Miłego!

    • Toperz

      Rozgrywka to życie i stan umysłu. Witamy, porzuć wszelką nadzieje 🙂

    • Krzysztof Pogłódek

      Zwrociliscie uwage na nick? <3

  • Sevven

    Znowu krótki odcinek

    • cooldan

      Lepsze krótsze regularnie co dwa tygodnie, niż dłuższe raz na półtorej miesiąca 🙂

  • isaakPL

    Fantastyczna okładka, a co do treści to jestem dopiero na etapie słuchania o MHW, ale juz strasznie się napalilem na Sea od Thieves, byłem pewien że kupię ale teraz wydam 30zł i nie dość że będę musiał go pograć to jeszcze 220zostanie w kieszeni 😉

  • Blaze OniShiAku

    Jaki piekny opis T-T

  • Sasilton Mihawk

    Las w Zeldzie.
    spoiler (?)

    Idź w kierunku ognia na pochodni.

    • isaakPL

      ^^ ile ja się tam namęczyłem, ale ostatecznie i tak wszystkiego nie odkryłem

  • Karol ‘Roger’ Falewicz

    SUPER HOT SUPER HOT SUPER HOT [GOG]: 6NKS561E2A6EBD4FA3

    • Silent Berserker

      juz jakis stulejarz kod zgarnal i nawet nie podziekowal.

  • facepalm

    [Pozdrowienia] Wprawdzie słucham od kilku odcinków, ale dopiero teraz nabrałem odwagi by jakieś głupoty napisać, pozdrawiam więc szanowną ekipę nagrywającą(a szczególnie osobę czytającą ten bełkot), dziękuję za umilanie czasu w komunikacji miejskiej i nie tylko. Pozdrawiam również osoby które poleciły mi ten podcast, wiem co będę nadrabiał do końca życia.

  • Silent Berserker

    Gratsy ! 150 to konkret.
    Jeszcze 1 kod z MONSTERa do AC Origins :
    74805
    07469

  • Silent Berserker

    Jeszcze jeden.
    13859
    35670

  • cooldan

    Jakie to jest dobre <3 <3

  • Prez

    Autolock nie oznacza walki dla debili, na przeciwniku można przecież zalokować się chociażby w Bloodborne, co nie oznacza, że gra staje się przez to łatwiejsza. Chodzi raczej o wygodę sterowania – w trakcie walki w MHW czasem ciężko jest obrócić się w stronę przeciwnika, więc ostatecznie kończy się na uderzaniu w nie tym kierunku, w którym chcemy. Możesz uznawać to za wspaniały ficzer godny prawdziwego mężczyzny, gracza, bohatera japońszczyzny, ale prawda jest taka, że to jest wada w rozgrywce. Polecam mniej spinać dupę, pozdrawiam 🙂

    • JapaneseRastaJesus

      Tu nie chodzi o to że prawdziwy mężczyzna gra bez locka, tylko o założenia gry;p Taki przeciwnik w bloodborne to jeden wielki hit box. Trafisz gdzie trafisz damage to damage. MH premiuje trafianie w konkretne miejsca i zamachnięcie się wielkim mieczem w odpowiednim czasie, żeby w nie trafić. Co jest wyzwaniem i urokiem serii samym w sobie. W soulsach chodzi o coś zupełnie innego, np nieotrzymywanie obrażeń. W mh niektóre bronie to wręcz tryb tanka, gdzie absorbujesz część obrażeń od szarżującego przeciwnika, po to żeby zadać perfekcyjnie wymierzony cios, który powali bestię. Ale sam musisz sobie go wymierzyć. Bo w tej grze, nie masterujesz tylko uników jak w soulsach , ale i ataki. Nie muszę bronić takiej mechaniki, wyjadaczy w mh nie brakuje i każdy ci powie, że autolock w grze służy do wszystkiego tylko nie atakowania. Myślę, że dobrą praktyką jest zaznajomienie się z podstawami gry za którą się zabieramy. Bo to co słyszałem na podcaście, to narzekania fana nfs, że w symulatorze nie wchodzi się w zakręty na pełnej k. Trudna walka, nie oznacza słabej walki. Tak samo jak trudność opanowania niektórych postaci w street fighter, nie ma nic wspólnego brakiem balansu. A takie głupoty też tu słyszałem. Podobnie krytyka, to nie spinanie dupy. Przecież słuchając recenzję klocucha, można się tylko uśmiechnąć, bo ciężko wziąć jego zdanie na poważnie. Poza tym w zasadzie powtórzyłem słowo słowo to co usłyszałem na nagraniu. Więc kto się tu spina. Jeśli w moim tekście znajdujesz jakiekolwiek emocje, to dlatego że konstruktywna krytyka boli. Ja jedynie powtarzając zarzuty w innym tonie, próbowałem uzmysłowić, że ktoś liczył na wyścigówkę arcade, a dostał symulator. Warto dać grze szansę, bo jest b. dobra. A nie “nie podoba mi się, bo trzeba robić coś więcej niż podbiec i mashować”. Dlatego w grze są pułapki, ogłuszanie itd. Bo najpierw trzeba sobie otworzyć przeciwnika na ataki, a nie wyręczyć się automatycznym celowaniem. Może to nie jest gra dla was, ale nazywanie jej słabą to ignorancja. Pozdrowienia i dużo miłości bez jakiegokolwiek spinania.

      • Adrian Kornaś

        Jakkolwiek z Prezem się nie zgadzam w kwestii MHW, to chciałbym tylko zwrócić uwagę, że gdy ktoś z nas mówi mówi “gra jest słaba bo…” to to dokładnie oznacza “dla mnie gra jest słaba bo…”. Na samym początku Grzechu powiedział, że to gra nie dla niego, a później wypunktował dlaczego mu nie pasuje i co wg. niego powinno być, żeby mu to pasowało. To nie oznacza, że teraz każdy kolejny MH powinien mieć autolocka (który w soulsach przeszkadza i przez niego nic nie widać), skomplikowaną fabułe i lancera z gyrosów. Recenzja Preza była dla ludzi którzy mają podobny gust jak on i super pokazuje, ze pomimo uproszczenia serii nadal nie jest ona dla każdego. Gdybym ja dostał do recenzji symulator samochodowy to dokładnie na to bym narzekał, że nie mogę wchodzić w zakręty na ręcznym, bo jestem fanem arcadówek, a w symulatory grać nie potrafię i nie lubię i dlatego project carsy to słaba gra.

        • JapaneseRastaJesus

          A fifa jest głupia tylko dlatego że nie lubię piłki. I dlatego jest to fakt z którym nie można dyskutować. A recenzja nie jest dla ciebie, więc jakiekolwiek uwagi świadczą o tym że się spinasz ;p Subiektywna ocena to jedno, rzetelność drugie. Dlatego choć nie lubię i nie potrafię grać w rtsy, gdybym musiał ocenić grę z tego gatunku, na pewno nie stwierdziłbym, że rozgrywka jest słaba, bo to rts. Wolałbym się po prostu nie brać za taką grę. Spróbował, nie podeszło mu trudno. W dalszym ciągu Mh na autoaime jest tym czym fifa bez piłki. Głupim pomysłem, odbierającym grze cały sens. I oczywiście w przeciwieństwie do Preza nie pisałem TYLKO swojego zdania, ale wiadomo że mieszkańców całego kosmosu. Po twoim komentarzu wnioskuję, że takie rzeczy trzeba podkreślać. Na przyszłość zapamiętam 2 mądrości od ciebie. 1. Własne zdanie upublicznione w internetach nie podlega szeroko pojętej krytyce, bo jest zarezerwowane dla kółek wzajemnej adoracji. 2. Project cars jest słabe, bo nie jest inną grą niż jest. Człowiek całe życie się uczy.

          • Adrian Kornaś

            dlaczego recenzja nie jest dla mnie?

  • Sevven

    Jak zwykle skończyłem słuchać po kilku dniach, więc odpowiadam na pytanie co do RSS, dla mnie jest najwygodniej kiedy wszystko mam w jednej zakładce.
    A najfajniejszym momentem odcinka była recenzja dlc do dudi w sensie wstęp do niej 😉
    [POZDROWIENIA] Jeszcze raz pozdrawiam Głowixa bo nikt nie zauważył pod poprzednim odcinkiem, smuteczek 🙁 (no no wiem że nawet najlepszym się zdarza a Rozgrywka do najlepszych się zalicza)

    • Derp

      Nie zapomnij o Cinku i Pale, bo się pogniewają!

  • Szepard

    [Pozdrowienia]
    Pozdrawiam Pana Codziennika co dostarcza pyszny kontent. Game Week to świetny pomysł.

    Pozdrawiam także Głowixa bo dawno nie pozdrawiałem i Doktora Dorsza a.k.a SASU, niech mu wąsy pachną dobrym whisky.

    PS. Jestem za tym żeby RSS pozostał w niezmienionej formie.

  • Silent Berserker

    and again.
    15535
    14654

  • plebann

    RSS – mi jest obojętne, słucham wszystkiego więc z lenistwa może być bez zmiany ale jak coś to nie mam nic przeciwko.
    Byle by info było stosowne.

  • Aleksandra Alyss Białek

    [Pozdrowienia] Pozdrawiam nagrywających Rozgrywki! Jesteście ważną częścią mojego życia już od drugiej gimnazjum, teraz jestem na studiach i ciężko byłoby mi wyobrazić dalszą jego część bez was. Przez wiele stresujących sytuacji przebrnęłam tylko dzięki kolejnym falom pozytywnej energii jaką dostarczacie razem z odcinkami. Tak trzymać!

    https://uploads.disquscdn.com/images/74a7616c0e58d8ab3c05f644175b47e0c5b885d6ce9a06e14d2dd465f835129a.png

    • cooldan

      Ależ mi się ciepło na serduszku zrobiło jak to przeczytałem 🙂 <3

  • Razer

    Woot?!?!?!?! 😀 Jedziesz teraz od nowa i zaznaczasz wszystkie najśmieszniejsze momenty z których potem sklecę ultra mix, dajesz! 😀

    • Derp

      Jeżeli będę miał tyle czasu na słuchanie podcastów co w zeszłym roku to… i tak nie obiecuje D: Jeżeli żona by usłyszała, że kolejne trzy miechy w pracy słuchałem Rozgrywki to wyśle mnie do psychiatryka :<

  • Krzysztof Pogłódek

    Kto tak ciagle pisze na klawiaturze podczas nagrywania podcastu? Dudni jak diabli. Prez? Kuldan? Maciek? Adek? Prosze zaprzestac 🙁

  • Szajbus

    [POZDROWIENIA] Pozdrawiam Krula Kaza i redakcję bloga o giereczkach. Chciałbym też pozdrowić Kajtka, który wraca z ciepłych krajów i zadać pytanie do eksperta [znaczy nagrywających xd]. Czy w AC: Orgins zadbano o detale i są bociany???

  • szokiz

    [POZDROWIENIA] Znowu Grzegorz nagrywa do późnej nocy i nie można zasnąć bo słychać tylko jego wkurzający śmiech. Chyba to jest śmiech. Wszystko w porządku mordeczko?

    O właśnie mam dla was fajną ciekawostkę. Codziennie przejeżdżam obok tego słynnego szpitala od bolących pleców. Pewnego dnia tuptacjąc wesoło, w słuchawkach gra Kenny Loggins – Footloose, jakieś 50m przed wjazdem do szpitala stała na ulicy karetka. Ludzie wyciągają komórki, nagrywają. Myślę czy to znowu ten słynny podkaster w niej siedzi. Otóż nie. Otóż nie. Karetka nie wytrzymała ciśnienia po piskach Grzesia (no może w tym przypadku masy hehe) i jej tylne lewe koło odpadło. W sumie jakoś bardzo nie byłem zszokowany.

    Korzystając z zajętego czasu antenowego pozdrawiam zasady Dooma.

    P.S. All hail the Krul!!

  • Marek Śledź

    [POZDROWIENIA] Pozdrawiam w koncu Prezesa za zajebisty sylwester i tydzien. Pozdrawiam rowniez mojego brata,z ktorym dzis gralem w fife na kielichy, kazdy stracony gol, pity kielich, dwumecz przegralem 7:5;p Krulu nie opier….j sie, tylko nagrywaj.

  • Paweł Doniec

    [Pozdrowienia] Wreszcie się udało załapać mam nadzieję. Jako że kolega Marek mnie nie pozdrowił mimo że przypomniałem mu o pozdrowieniach to też go nie pozdrawiam. Chciałbym natomiast pozdrowić Krzyśka N. z którym od pewnego czasu gram w Wildlandsy i nie sądziłem że tak mnie to wciągnie, a to przez Preza dzięki któremu się do nich przekonałem więc i jego pozdrowię. Ostatnio we Wrocławiu widziałem chyba Deusza ale mi zniknął w tłumie, następnym razem będę krzyczał.
    I kończąc już mam nadzieję poznać wreszcie wszystkich na kolejnym Rozgrywka Party.

    • Krzycz! 🙂

      • Razer

        Gdańsk Wrzeszcz!

        • Adrian Kornaś

          KLrzycz Deuszcz!

  • Jaro

    Hej, proszę o te linki z końcówki podcastu. Kulbut? Coolboot? http://coolboot.nazwa.pl/133795? na sztywno wpisane nie działa, a google nic nie odnajduje.. Dzięki.

  • Kałach

    Wilczy szaniec to chyba wolfschanze jednak ;p
    Ale by było miło jakby Prez nie walił w klawiaturę jak nie mówi, na słuchawkach to ból

    • Prez

      Ale to nie ja tak walę przecież, już to mamy ustalone 😀

      • Kałach

        Potrzebna analiza ścieżek Audacity, myślę, że Razer dobrze już wie, tylko musi ustawić próg 😀

        • cooldan

          No Maciek po analizie powiedział wprost “TO PREZ” 😀

          • Kałach

          • Prez

            Na najnowszym nagraniu nie stukam w klawisze prawie wcale, zobaczymy. Also – jak odpalam na słuchwkach ten odcinek to wcale nie słychać żadnych klawiszy, ja nie wiem co Wy macie za słuchawki 😀