M2 #32

Trzydziesty drugi odcinek podcastu M2, w którym Michał i Simplex mówią o Rzeczach. Na chwilę wpadł też Rysław by na szybko opowiedzieć wrażenia z użytkowania Nintendo Switch oraz z nowej gry The Legend of Zelda: Breath of the Wild.

UWAGA! Odcinek zawiera duże stężenie cyferek!

W intro wykorzystano fragment utworu z gry The Legend of Zelda: Breath of the Wild.

POBIERZ

Grupa na Pejsie

Twitter

Tuba

iTunes

Patronite Michała

eMail: mkwadratpodcast@gmail.com

 

  • Silent Berserker

    Przesluchalem z przyjemnoscia, czekam na kolejne odcinki, dzieki.

    • Marcin Szymański

      To my dziękujemy. 🙂 Od następnego odcinka zmieniamy trochę format i będzie zbalansowanie pomiędzy technicznymi rzeczami, grami a VR. Coś czuję, że ten zabieg skończy się odcinkami po 3 godziny… 🙂

      • Marcin Fx

        Rysława trochę fantazja poniosła z tymi mocami konsol N:

        Switch (2017): 393 GFlops (when docked) – 157 GFlops (undocked as a portable)

        Xbox 360 (2005): 240 GFlop GPU (ATi Xenos) + 115 GFlop CPU (Xenon, tri-core IBM PPC) ~355 GFlops total

        PS3 (2006): 218 GFlop CPU (CELL) + 192 GFlop GPU (Nvidia RSX) ~400+ GFlops total

        Wii U (2012): 176 GFlop GPU (AMD ‚Latte’) + 15 GFLOP CPU (‚Espresso’) ~200 GFlops total

        Xbox One (2013): 1,310 GFlops (1.31 TF)

        PS4 (2013) – 1,840 GFlops (1.84 TF)

        PS4 Pro (2016): 4,200 GFlops (4.2 TF)

        Xbox Scorpio (2017) ~6,000+ (6 TF) (spec not finalized or public yet)

  • Erde

    Podcast bardzo ciekawy dzięki!

    Mam tylko uwage do prowadzącego że za dużo wrzucasz wtrąceń i zamiast prowadzić dyskusje wprowadza to chaos.

    Czasem lepiej nic nie powiedzieć niż dodawać do dyskusji takie wstawki jak np. ta z Windows holographic 😉

    • Marcin Szymański

      Michał jeszcze nie wyrobiony, ale też proszę brać pod uwagę, że nie mamy żadnych rozpisek ani planu na odcinek. Generalnie odcinki tworzą się same w trakcie nagrywania i różnego rodzaju dygresje są nieuniknione. Odrobina chaosu jest potrzebna. 🙂

      Dziękujemy i zapraszamy na kolejny odcinek w przyszłym tygodniu. 🙂

  • Marcin Fx

    Rysława trochę fantazja poniosła z tymi mega mocami konsol N:

    Switch (2017): 393 GFlops (when docked) – 157 GFlops (undocked as a portable)

    Xbox 360 (2005): 240 GFlop GPU (ATi Xenos) + 115 GFlop CPU (Xenon, tri-core IBM PPC) ~355 GFlops total

    PS3 (2006): 218 GFlop CPU (CELL) + 192 GFlop GPU (Nvidia RSX) ~400+ GFlops total

    Wii U (2012): 176 GFlop GPU (AMD ‚Latte’) + 15 GFLOP CPU (‚Espresso’) ~200 GFlops total

    Xbox One (2013): 1,310 GFlops (1.31 TF)

    PS4 (2013) – 1,840 GFlops (1.84 TF)

    PS4 Pro (2016): 4,200 GFlops (4.2 TF)

    Xbox Scorpio (2017) ~6,000+ (6 TF) (spec not finalized or public yet)

    • Michał Broda

      Źródło? Próbowałem jeszcze potem weryfikować informacje i też znalazłem tylko „plotki” o 1,3 TF bodajże choć oczywiście ciężko mi było w to uwierzyć no i na pewno nie jest to sprawdzone info 🙂

  • Pingback: cheap Dofus Touch Kamas()