Fantasmagieria #377 – Trzecie prawo Clarke’a

Zaczynamy, zainspirowani oscarową galą, od spekulowania na temat postępującej technologii cyfrowego odwzorowywania aktorów, które w efekcie, w ciągu kilku dekad nie tylko pozwolą zastąpić gwiazdy i dać im prawdziwą nieśmiertelność, ale wprowadzić proceduralnie generowane filmy, coś w stylu muzyki komponowanej przez Emily Howell. Technologia nie zna granicy, po prostu w tym momencie nie jesteśmy w stanie wyobrazić sobie, tego co przyniesie przyszłość, stąd więc spekulujemy.

„Każda wystarczająco zaawansowana technologia jest nieodróżnialna od magii” – Trzecie prawo Arthura C. Clarke’a – idealnie pasujące do dwóch gier, w które ostatnio graliśmy. Po pierwsze Horizon: Zero Dawn, gdzie młoda dziewczyna Aloy mierzy się w post-apokaliptycznym świecie pełnych mechanicznych monstrów, po drugie Torment: Tides of Numenera, gdzie jako nieśmiertelny bohater przemierzamy uniwersum naukowego fantasty.

W rozmowie udział wzięli Cooldan i Dahman! Zapraszam do słuchania, komentowania i polecania znajomym!

Ściągnij trzysta siedemdziesiąty siódmy odcinek podcastu
Youtube
Archive.org: mp3ogg

Ściągnij / subskrybuj podcast na iTunes
Fantasmagieria na Facebooku / na Twitterze / Grupa FB

Pamiętajcie, że możecie wesprzeć najpodcast drobnym datkiem korzystając z paypala (adres dahman–małpa–fantasmagieria.net – na ten adres możecie pisać do mnie, jeśli preferujecie przelew bankowy).