Codziennik Rozgrywki – 16.10.2015

Cooldan nie wie co tu napisać, to ja się z Wami po prostu przywitam, siema! – Prez.

PRZYCZEPY
  • Homeworld żyje! Pojawił się teaser Homeworld: Shipbreakers z którego ewidentnie wynika, że będziemy się tłukli na powierzchni planet.

  • Film Ratchet i Clank dostał zwiastun i wygląda na to, że mamy szansę na fajną animację. Jaram się bo uwielbiałem trylogie z Playstation 3.

  • Fallout 4 dostał zwiastun z żywymi aktorami. I naprawdę warto go zobaczyć. Prez się aż obślinił z wrażenia.

BIZNES
  • Nintendo, Pokemon Company i Google zainwestowały łącznie 20 mln dolarów w Pokemon GO i po osiągnięciu określonych celi przy produkcji zainwestują kolejne 10 mln.
  • Kazz się nie ucieszy – jak zauważył GamesIndustrygłówny team Capcomu, odpowiedzialny za Resident Evil, aktualnie dłubie przy grze na VR. Ponieważ „Kitchen” czyli horrorowe tech demo pokazywane na Playstation VR spotkało się z bardzo dobrym przyjęciem to DD1 (Development Division 1) dłubie nad enginem przystosowanym stricte do VR, który traktują jako najgorętszy rynek.
DATY PREMIERY
  • Dying Light: The Following czyli duuuuże rozszerzenie do gry Techlandu, będzie mieć premierę w pierwszy kwartale 2016 roku.
  • Darkest Dungeon dostał oficjalną datę premiery – gra wyjdzie z Early Accesu 19 stycznia.
GOOD NEWS EVERYONE
  • XboxOneUk zauważył, że jeżeli jesteście w programie Preview to otrzymaliście możliwość testowania gier i aplikacji w wersjach beta. Bez żadnych kodów, po prostu wybierając tytuły które chcecie potestować z menu.
NIE PRZEGAP
  • Jeżeli czekacie na 3 część Mafii to może zainteresować Was materiał o developerze gry, który przygotował GameInformer.
  • Przy okazji – dzisiaj po 10 na stronie ukaże się pierwsza recenzja day one! Zaczynamy być konkurencją dla dużych serwisów, hi hi hi… NOT 😀
  • Kasztaniak Zpocześla

    Łączę się w ślinotoku z Prezem! Zajebisty zwiastun, dobra muzyka, efekty wybuchu na kozaku. Bethesda dla mnie wygra 2015. Potrafią nakręcić gracza – zwiastuny, filmiki, darmowa gra na tel, trailery zrobione z pasją i perfekcyjnym dopracowaniem (mam nadzieję, że gra będzie równie dopracowana i zajbista jak kampania reklamowa). TAK TO SIĘ ROBI.