Codziennik Rozgrywki – 08.02.2016

Poniedziałek zaczynamy od mocno obfitego w treść Codziennika. Sporo zwiastunów, ale i innych informacji. Scrap Mechanic wygląda jak coś czym ludzie z odpowiednią ilością czasu będą mogli zrobić cuda. Zresztą na youtubie już się trochę tej twórczej magii pojawiło.

Jeśli doceniacie moją pracę to dajcie temu wyraz na Patronite.pl

PRZYCZEPY
  • Szalony arcadowy racer Trackmania Turbo pojawi się na konsolach i PC 25 marca. Z tej okazji pojawił się nowy zwiastun gry.

  • Czteroosobowa chodzona bijatyka Zombie Vikings zmierza na Xboksa One. Gra pojawiła się na Steamie 7 grudnia 2015 roku i zebrała dobre opinie. Zerknijcie na zwiastun.

  • Pojawił się zwiastun Portal Knights, komiksowego, coopowego sanboxa RPG. Gra ma być dostępna w steamowym Early Accessie 25 lutego.

  • Zwiastunem zapowiedziano grę Eastshade czyli połączenie walking simulatora z…. symulatorem malarza? Gra wygląda dość ładnie, więc zerknijcie sami.

BIZNES
DATY PREMIER
  • Drugi epizod Blues and Bullets pojawi się 8 marca na PC. Na razie nie wiadomo co z konsolami, ale twórcy starają się aby gra była dostępna tego samego dnia.

GOOD NEWS EVERYONE
  • No to chyba 30 marca poznamy datę premiery Final Fantasy XV. Na to przynajmniej wskazuje „UncoveredFFXV”

  • Krótka piłka – w DOOMie nie będzie żadnych mikro płatności.

  • Gracie w DayZ? To najprawdopodobiej będziecie chcieli zmienić swoje hasła. Zgodnie z postem na NeoGafie doszło do sporego włamu i hasła, maile i pseudonimy graczy zostały skradzione. Słabo.
  • Jesse Stern, lead writer Titanfalla, w rozmowie z Forbes przyznał, że oprócz sequelu pojawi się również telewizyjny spin-off serii, a w sequelu znajdzie się dedykowana kampania dla pojedynczego gracza.
  • Shadowrun: Hong Kong zamieni się w Shadowrun: Hong Kong – Extended Edition dzięki czemu gra wzbogaci się o dodatkową sześciogodzinną kampanie. Posiadacze „podstawowej” wersji dostaną darmowy update.
  • Na najbliższym Game Developers Conference Todd Howard (współtwórca wielu gier Bethesdy w tym serii Fallout i The Elder Scrolls) otrzyma nagrodę za całokształt pracy czyli Lifetime Achievement Award.
  • Chyba pojawiła się kolejna indie gierka z szansą na sukces. Mowa o Scrap Mechanic, która wygląda jak połączenie multiplayerowa sanboxowa wersja Besiege. Gra pojawiła się w Early Accessie dwa tygodnie temu i przez ten czas sprzedano ponad 100 tysięcy kopii. Sprawdźcie zwiastun i zapamiętajcie ten tytuł bo pewnie będzie o nim głośno.

  • Pamiętacie o odpowiedzi Sony na DayZ czyli H1Z1? Gra zostanie podzielona na dwa oddzielne tytuły. H1Z1: Just Survive zachowana założenia pierwowzoru – będzie otwartym światem z wieloma graczami, nastawionym na crafting i budowanie siedzib. Natomiast H1Z1: King of the Kill będzie dla odmiany nastawiony na zwykłe multiplayerowe nawalanie się, w tym na zamkniętych arenach. King of the Kill ma być dostępne w lato na PC, PlayStation 4 jak i Xboksie One.
  • Jakub Antoniuk

    Produkcja H1Z1 przeciąga się i zapewne kosztuje sporo, więc zapewne próbują wyciągnąć nieco kasy robiąc spin-offa wykorzystując te same assety i kierując grę do innych odbiorców. W sumie nie głupie.

    • cooldan

      Mnie najbardziej zastanawia, że początkowo to miał być tak jakby ex na PS4 (i PC :D) a teraz będzie też na XO.

      • Jakub Antoniuk

        Trzeba się przyzwyczaić, że umowy na wyłączność są w dzisiejszych czasach co najwyżej czasowe. Chyba, że gra powstaje w studiach należących do Sony bądź Nintrendo.

        • cooldan

          Albo jak The Witness gdzie Blow się obraził na MS, że nie dostał devkita 🙂

  • b_one

    na przykladzie WOT widac jak duzo danych ten bidny psn musi przepchac przez siebie ;D

  • Razer

    Cudowna ta Trackmania Turbo. Ta gra wygląda dokładnie jak moje wyobrażenie z dzieciństwa na temat tego jak w przyszłości będą wyglądały gry wyścigowe. Nikt nie myślał wtedy o Forzach, Colinach i innych Gran Turismo, grało się w te wszystkie Lotusy i inne wyścigi w „pseudo 3d”, a jakby mnie ktoś wtedy zapytał o przyszłość tego gatunku to pewnie opisałbym właśnie TM Turbo 🙂 Tylko martwię się że nie sprostam sterowaniu, bo kiedyś próbowałem i było zbyt czułe i wymagało ogromnej precyzji.

    A Scrap Mechanic od razu skojarzył mi się z Garry’s Mod.